Bike Rider UltraDX - WORLD TOUR
Reis door een kleurrijke wereld met maximaal vier spelers, race voor medailles en gebruik de volledig nieuwe besturing om de hoogte van je sprongen aan te passen terwijl je allerlei obstakels ontwijkt. In de BATTLE MODE kun je het opnemen tegen andere spelers en tegen de klok spelen. Uiteraard is ook de GRAND PRIX MODE uit de oorspronkelijke Nintendo 3DS-versie beschikbaar, waar nu een onlineranglijst aan is toegevoegd.
Geniet van een compleet nieuwe BIKE RIDER-game en gebruik je Mii-personage in de multiplayerstanden voor eindeloos plezier.