BADLAND: Game of the Year Edition
BADLAND is een side-scrolling actiegame die meermaals in de prijzen is gevallen, met innovatieve gameplay en adembenemende, sfeervolle graphics en audio-effecten. BADLAND: Game of the Year Edition is opnieuw vormgegeven voor de Wii U, zodat je de game kunt besturen met de richtingssticks en kunt genieten van prachtige HD-graphics.
De game bevat 100 levels die je in je eentje kunt spelen, evenals een heleboel multiplayerplezier. Maximaal vier spelers kunnen het tegen elkaar opnemen in 27 verschillende levels, of samenwerken om alle 100 levels in de verhaalstand te overleven.