Blaster Master Enemy Below
Een oude vijand is teruggekeerd en de wereld is opnieuw in gevaar. Alleen Jason, held uit de originele Blaster Master, en zijn all-terrain-tank Sophia de 3de kunnen deze catastrofe voorkomen.
Blaster Master Enemy Below brengt de typische combinatie van verkennen en actie, die de spelreeks kenmerkt, naar het kleine scherm. Vecht je al schietend een weg met je tank door de met vijanden bezaaide omgevingen om er vervolgens uit te springen en de strijd te voet voort te zetten.
Verken acht uitgestrekte catacombes, versla eindbazen om upgrades voor Sophia de 3de te bemachtigen en dring door tot diep in de schuilplaats van de vijand.