Valthirian Arc: Hero School Story 2
Niet alle helden worden geboren, velen worden gesmeed door de beste heldenschool – de jouwe. Bouw en beheer je eigen heldenacademie in deze mix tussen simulatie en RPG! Zorg voor een uniek, steeds groeiend leerlingenbestand en vecht in strategische turn-based gevechten terwijl je een verhaal beleeft dat meer dan tien jaar omspant.
Ontdek de waarheid achter een oude draak die de wereld van Valthiria wil verwoesten. Kun jij de academie doen herleven en de koninkrijken verenigen om kwaad te bestrijden?
Selecteer je groep voor elke missie en laat je leerlingen praktijkervaring opdoen terwijl je Valthiria's monsters bestrijdt in turn-based gevechten.
De leerlingen kunnen niet altijd studeren of ervaring opdoen, toch? Neem deel aan zwem-, vis-, eet- en sneeuwpopbouwwedstrijden door de seizoenen heen!