Super Street: Racer
In Super Street: Racer koop je niet zomaar een auto, je bouwt hem! Gebruik honderden auto-onderdelen van de grootste merken om je exterieur, interieur en vermogen aan te passen, en ga van schroot naar droomauto!
Scheur door de straten van adembenemende landschappen of echte wereldsteden. Van het driften over de snelwegen van Tokyo en het verbranden van rubber in de Nevada-woestijn, tot het rustig rondrijden in de warme, sfeervolle straten van Los Angeles.
Super Street: Racer is officieel gelicentieerd door MotorTrend Group, het grootste automediamerk ter wereld. Het wordt ondersteund door de grootste merken en communities van autoliefhebbers, zoals Super Street, Hot Import Nights en Speed Society.