Remnant: From the Ashes
Remnant: From the Ashes is een derde-persoons actie-schietspel waarin je moet zien te overleven in een post-apocalyptische wereld die onder de voet is gelopen door monsterlijke wezens.
Versla uitdagende vijanden en epische bazen in vijandige omgevingen om ervaring en kostbare buit te verdienen, en upgrade materialen die je kunt gebruiken om een indrukwekkend arsenaal aan wapens, pantser en modificaties samen te stellen, waarmee je elke ontmoeting op tal van verschillende manieren kunt benaderen.
Het is gevaarlijk om andere werelden binnen te vallen en te proberen een einde aan de Root te maken, en overleving is niet gegarandeerd. Bundel de krachten met maximaal twee andere spelers om je overlevingskansen te vergroten. Teamwork is cruciaal om de zwaarste uitdagingen in de game te trotseren… en de mooiste beloningen te ontgrendelen.