My universe - Puppies & Kittens
Kitten, puppy of zelfs beiden. Je nieuwe maatjes wachten op je om met je mee naar huis te gaan zodat jij hen je liefde kan geven. Zorg ervoor dat ze groeien door ze dagelijks te verzorgen en voed ze goed op zodat ze zich goed gedragen. Vergeet niet om veel met ze te knuffelen en spelen. Ieder dier is uniek en heeft zijn eigen persoonlijkheid en voorkeuren, dus luister naar je dier en zijn behoeften en ze zullen het je teruggeven door de trouwste vriend te worden. Je kan je huisdier zelfs trucjes leren en hen trainen mee te doen aan wedstrijden om beloningen en nieuwe accessoires te ontgrendelen.
Ontmoet andere huisdieren als je je dier uitlaat zodat ze vriendjes kunnen worden met andere viervoeters en met hen spelen en jij adviezen kunt krijgen van andere eigenaren om je puppy goed op te voeden.