Word de volgende Superster!
Maak je eigen Rising Star en start je carrière in L.O.L.Ville! Begin bij het ontmoeten van je medesterren en speel door in de vorm van games en opdrachten op jouw reis tot het worden van de grootste superster! Die trofee is van jou, baby!
De L.O.L.Ville studiogronden zijn vol van setlocaties voor verschillende filmactiviteiten. Van het script voor je volgende show uit het hoofd leren, wat popcorn eten in het theater, wegrennen van spoken in een eng kasteel, op de weg rijden van een woestijnavontuur, tot je geheel eigen filmset opzetten.
Woon in een prachtig huis en decoreer het zoals jij dat wil! Maak je mooi met de nieuwste mode en draag accessoires naar de laatste trends. Gebruik de Glitter Tokens die je hebt verdiend om te laten zien wat een ster je nu al bent!