Jumanji: Wild Adventures
Betreed de gevaarlijke spelwereld van Jumanji en stort je in een spannend avontuur. Ga op zoek naar het gestolen juweel, de Jaguar's Eye, en vind de weg terug naar huis!
Kies je avatar uit de helden Smolder Bravestone, Ruby Roundhouse, Mouse Finbar en Shelly Oberon en verken onbekende gebieden boordevol woeste roofdieren, vijandelijke groeperingen en slinkse valstrikken. Overleef de jungle om nieuwe gebieden te bereiken, waaronder vergeten dorpjes, ijzige bergen, donkere grotten en smerige moerassen. Wees altijd op je hoede voor nieuwe bedreigingen, want de Jumanji-trommels kunnen elk moment klinken!
Verbeter de vaardigheden van je helden door ervaring op te doen en upgrades te kopen met je zuurverdiende buit en neem het op tegen eindbazen als de sluwe Smuggler en de gemene Siberian Tiger. En wie weet, misschien ontdek je wel een van de geheime kamers of verloren schatten van Jumanji.
De zoektocht naar het juweel van Jumanji gaat verder. Als je de weg terug wilt vinden, ga dan nu op avontuur!