Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon? Familia Myth Infinite Combate
Labyrintstad Orario, waar goden onder de mensen leven en hen buitengewone krachten geven. Beleef het verhaal van Bell Cranel, een jongen die een grote avonturier wil worden, en Aiz Wallenstein, een eersteklas zwaardvechtster, terwijl hun leven verstrengeld raakt en het lot van alle Orario's bepaalt!
Ga extra uitdagingen aan - ga nadat het verhaal is afgelopen door met extra, willekeurig gegenereerde kerkers voor extra herspeelbaarheid!
Ga op dates - verdiep je relaties en word intiem met verschillende personages door op dates te gaan, exclusief voor het spel!