Gothic II Complete Classic
Gothic II Complete Classic brengt de spanning van Gothic II en de add-on Night of the Raven voor het eerst binnen handbereik op een console.
Je hebt de magische barrière afgebroken en de gevangenen van de Mine Valley vrijgelaten. De voormalige criminelen uit de bossen en bergen zorgen nu voor problemen in de hoofdstad van Khorinis. De militie van de stad staat machteloos omdat ze te weinig mensen hebben. Buiten de stad is iedereen hulpeloos voor de aanvallen van de bandieten.