G.I. Joe en Cobra zijn terug! G.I. Joe: Operation Blackout is een klassieke third-person shooter op teambasis, waarin je speelt als je favoriete personages van Team G.I. Joe en Team Cobra. Ervaar de actie van beide zijden terwijl je G.I. Joe helpt de orde te herstellen en Cobra naar wereldoverheersing leidt.
G.I. JOE VS COBRA - Speel met 12 van je favoriete personages van beide zijden, inclusief Snake Eyes, Duke, Roadblock, Storm Shadow, Cobra Commander, Destro en meer in PvP voor 4 spelers in 17 epische campagnemissies. Met ingesproken stemmen voor meer dan 20 iconische personages uit de G.I. Joe-wereld.
GEVECHTSMIDDELEN - Vecht voor jouw zijde met 18 fantastische wapens, 36 wapenskins, 12 alternatieve personageskins en een reeks unieke, verwoestende ultieme vaardigheden.
LEGENDARISCHE FRANCHISE - Bestuur de iconische G.I. Joe Persuader- en Cobra H.I.S.S-tank in gevechten op klassieke locaties als de USS Flagg en het Cobra-hoofdkwartier.
CO-OP- en PVP-MULTIPLAYER - Speel de campagne met een vriend in lokale co-op of strijd in lokale PvP-wedstrijden voor 4 spelers in 4 multiplayermodussen: Verover de vlag, Bestorming, Heuvelkoning en Deathmatch-arena.