Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
Ons verhaal begint in een hoek van Allraan, een tapijt van naties met diverse culturen en waarden. Door het zwaard en door magische voorwerpen die "runelenzen" worden genoemd, is de geschiedenis van het land gevormd door de allianties en agressie van de mensen, beestmensen, elfen en woestijnvolkeren die er wonen.
Het Galdeeuwse Rijk is andere naties voorbijgestreefd en heeft een technologie ontdekt die de magie van de runelenzen versterkt.
Nu speurt het Rijk het continent af op zoek naar een artefact dat hun macht nog verder zal uitbreiden. Het is op zo'n expeditie dat Seign Kesling, een jonge en begaafde keizerlijke officier, en Nowa, een jongen uit een afgelegen dorp, elkaar ontmoeten en vrienden worden.
Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes werd het nr. 1 gefinancierde Kickstarter-videospel van 2020 dankzij fenomenale steun van de community. 505 Games vindt het een eer om Eiyuden Chronicle uit te geven en samen te werken met Rabbit & Bear om fans een gedenkwaardige spelervaring te bieden. Het doel van Rabbit & Bear en 505 Games is om ervoor te zorgen dat Eiyuden Chronicle zijn ware potentieel bereikt en een JRPG oplevert die de moeite waard is en waar de community van zal genieten.