Dusk Diver 2
Bezoek Taiwans drukbezochte district Ximending, een trekpleister voor fijnproevers, muziekliefhebbers en interdimensionale wezens die de hele wereld willen vernietigen!
Een jaar nadat Yumo en de Guardians of Kunlun de mensheid hebben gered van dimensionale verwoesting, strijden ze tegen nieuwe krachten in een vervolg met nog meer 'hack 'n slash'-actie. Bestuur vier unieke personages, verdien boosts op je statistieken met echte restaurantmaaltijden en pas je vaardigheden en Orb-combo's aan op je eigen speelstijl!