Disney Epic Mickey: Rebrushed
Disney Epic Mickey: Rebrushed wekt de magie van Disney tot leven in een bruisende 3D-platformgame. In deze prachtige nieuwe versie gaat Mickey Mouse op een episch avontuur in Geweestland, een rijk boordevol vergeten Disney-personages. Duik als Mickey in een wonderbaarlijke wereld, ga bewapend met verf en verdunner op avontuur en bepaal het lot van deze alternatieve wereld.
Elke streek van je magische penseel telt! Gebruik verf om schoonheid en harmonie te herstellen of verdunner om je omgeving te transformeren en verborgen geheimen te onthullen. Je keuzes hebben gevolgen voor Mickeys lot en veranderen de afloop van dit grootse artistieke avontuur. Word jij de epische held die Geweestland nodig heeft?
Je ontmoet allerlei verschillende iconische personages, zoals Walt Disney's eerste creatie Oswald het Gelukskonijn, op je reis door verschillende gebieden in Geweestland. Verzamel virtuele Disney-speldjes, ga creatieve uitdagingen aan en onthul geheimen terwijl je klassieke, op animatiefilms geïnspireerde platformlevels ontdekt.
De geliefde klassieker werd origineel bedacht door Warren Spector en is nu nieuw leven ingeblazen door Purple Lamp met prachtige visuals en verbeterde besturing. Ervaar nieuwe bewegingsvaardigheden voor Mickey, zoals sprinten en grondstampen. Het aangrijpende verhaal zorgt voor een onvergetelijk avontuur voor zowel oude fans als nieuwelingen. Ga met Mickey Mouse op avontuur en ontrafel de mysteries van Geweestland in dit eerbetoon aan het erfgoed van Disney.