Disco Elysium - The Final Cut
Disco Elysium - The Final Cut is de ultieme editie van de baanbrekende RPG. Je bent een detective met een uniek vaardigheidssysteem tot je beschikking en een heel stadsblok om door te struinen. Ondervraag bijzondere personages, breng moorden aan het licht of neem steekpenningen aan. Word een held of een vreselijk een mens.