Wanneer Kotone haar grootvaders café in Tokio erft, ontdekt ze dat de zaak meer geheimen herbergt dan je je kunt voorstellen.
Het café is een ontmoetingsplaats voor wezens uit allerlei mysterieuze werelden. Je ontmoet een demonenkoning, een mensachtig beest, een gevallen engel en meer.
En als er voor je deur overheidsfunctionarissen staan die niet-menselijke activiteiten in de gaten houden, lijkt je café een stuk kleurrijker te worden.