Overlevingsplan
Battle Chasers: Nightwar is een game die gebaseerd is op klassieke JRPG's. Verken de diepste krochten van iedere kerker en ga de strijd aan in turn-based gevechten. Deze game biedt een uitgebreide verhaallijn die zich ontvouwt naarmate je de wereld ontdekt.
Het troosteloze stadje Harm's Way is de enige plaats waar je je kunt voorbereiden. Kies drie van de vele helden die je hebt vrijgespeeld, vul je rugzak met voorwerpen uit je voorraad, zorg dat je de beste uitrusting en vaardigheden voor elke held hebt gekozen... en trek ten strijde!
Willekeurig gegenereerde kerkers vol actie, valstrikken, puzzels en geheimen. Gebruik de unieke kerkervaardigheden van elke held om te overleven.
Beleef een non-lineair verhaal dat verteld wordt door middel van voorwerpen, herkenningspunten en geheime elementen in de wereld. Door deze te ontdekken kom je meer te weten over de mysterieuze verloren vallei en verdien je verhaalpunten, die je kunt gebruiken om de verschillende vaardigheden van de helden te upgraden.
De belangrijkste momenten in het verhaal worden verteld door middel van prachtige, traditionele 2D animaties van Powerhouse Animation Studios, de studio achter de geanimeerde filmpjes in Darksiders. Een genot voor het oog!