Avatar The Last Airbender: Quest for Balance
Herbeleef het epische avontuur van de originele Avatar: De Legende van Aang-serie. Speel als Aang en zijn vrienden en leer de elementen beheren, verken de meest unieke plaatsen uit de serie, los uitdagende omgevingspuzzels op en beleef de meest ontroerende momenten uit het verhaal van Aang. Speel het verhaal solo of met een vriend dankzij de unieke modus Samen Spelen voor twee spelers. Aanvaard je lot en beleef het originele avontuur van Aang. Herspeel eender wanneer één van de 18 spannende hoofdstukken om je favoriete momenten uit de serie opnieuw te beleven.
Verken de wereld van Avatar en reis door de vier naties in een avontuur uit 18 hoofdstukken voor 1-2 spelers.
Ontdek de geheimen en navigeer door de uitdagende puzzels met behulp van stuurtechnieken en de unieke eigenschappen van water, aarde, vuur en lucht; verbeter je vaardigheden tijdens het verhaal om het volledige vermogen van de Avatar te ontgrendelen!