Among the Sleep - Enhanced Edition
In de enhanced edition van dit prijswinnende first-person horroravontuur speel je een twee jaar oude peuter die rondkruipt door een eng, donker huis. Ga op zoek naar je moeder en zwerf door surrealistische en duistere omgevingen, met alleen je teddybeer aan je zijde om je te steunen. Overleef jij lang genoeg om het familiegeheim te ondekken en een einde te maken aan deze nachtmerrie?