Tyr : Chains of Valhalla
Tyr: Chains of Valhalla is geïnspireerd door de Noorse mythologie, met name de Ragnarok! In een technologische wereld waarin de mensheid afhankelijk is van mega-bedrijven als Yggdrasil, strijden grote bedrijven zonder scrupules om de wereldwijde heerschappij. Het is tijd dat iemand de orde in de stad herstelt.
Als Tyr, een creatie van Professor Oswald Din, ook wel bekend als O.Din, is het jouw taak om Lemuz Oki, ook wel bekend als L.Oki, te bestrijden, de wereldorde te vernietigen en een nieuw rijk van chaos te creëren om het grootste technologiebedrijf te veroveren en over de wereld te heersen. Met de hulp van Huginn & Muninn ('gedachte' en 'geheugen') en zijn trouwe Sleipnir, reist Tyr naar de top van Valhalla om de snode plannen te dwarsbomen van L.Oki en zijn leger van vikingen en robots.
Wanneer in een Noors cyberpunk-universum de strijd tussen grote bedrijven de wereld zoals wij die kennen vernietigt, moet een held opstaan om de orde te herstellen. In Tyr: Chains of Valhalla kun je het einde der tijden, oftewel de Ragnarok, beleven vanuit een cyberpunkperspectief.
Tyr: Chains of Valhalla is een 2,5D shooter / platformer boordevol power-ups, vikings, robots en pittige eindbazen. Tyr: Chains of Valhalla combineert 3D-omgevingen en -eindbazen met 2D-personages en -vijanden.
Het einde van de wereld is nabij! Zorg dus dat je snel, nauwkeurig en krachtig handelt! Bevrijd de stad Midgard level voor level en bereid je voor op de laatste missie... Waarin je alle eindbazen tegelijk moet verslaan!