RUIMTE REIS
Trash Quest speelt zich af op het ruimtestation Verlossing. De bemanning is net begonnen met de voorbereidingen voor de lange reis naar Tau Ceti. De AI is geactiveerd en voert een snelle systeemcontrole uit.
Je speelt als een wasbeer die geen interesse heeft in de fancy verdedigingssystemen, een wasbeer die alleen maar zijn vuile handen op het afval van het station wil krijgen.
De voortgang wordt automatisch opgeslagen. Elke keer dat je sterft, kom je terug op één enkele spawn-plek. Maar alle power-ups, vaardigheden of snelkoppelingen die je hebt ontgrendeld, blijven behouden.