There Is No Game: Wrong Dimension is een komisch point-and-click-avontuur dat je meeneemt op een reis waar je nooit om hebt gevraagd, door dwaze en onverwachte videogame-universums.
Kun je meespelen met het 'game' om de weg naar huis te vinden? Wij denken oprecht van NIET.