The Stillness of the Wind
Stuk voor stuk heeft iedereen het ooit zo bruisende dorp verlaten voor de stad. Iedereen, behalve Talma. Haar dagen beginnen te tellen en ze houdt er een simpele manier van leven op na.
Zorg voor je boerderij en je dieren. Maak kaas, verzamel eieren, bereid lekkere maaltijden, teel gewassen en drijf handel met de rondtrekkende koopman, die steeds verontrustendere brieven van je familie in de stad bezorgt.