The Mildew Children
The Mildew Children is een combinatie van 2D-avontuur en een visuele roman. Het is een grimmig verhaal over een dorp dat alleen wordt bewoond door kinderen die barbaarse heidense tradities volgen. Een jonge heks genaamd Kyrphel moet samen met haar zussen een macaber ritueel uitvoeren om hun dorp te redden. De dood van een heks tijdens het ritueel is niet ongewoon, want niet iedereen kan zegevieren over Meesteres Dood. Deze keer is Kyrphel sterk genoeg om het aan te kunnen. Of dat dacht ze toch.
Het verhaal combineert de elementen van sprookjes en horror en put uit heidense folklore en oude overtuigingen. Begeleid Kyrphel en haar vrienden in dit grimmige, prachtig handgetekende avonturenspel. Neem deel aan het ritueel en ontdek het geheim van het dorp, ga de interactie aan met eigenaardige dorpsbewoners, betover en overwin de aandoening die de jonge tovenares achtervolgt.