The Land Beneath Us
Gebruik krachtige vaardighedencombo's en stijlvolle wapens om je al strijdend een weg te banen door de onderwereld, Annwn. Geniet van uitdagende en dynamische confrontaties en ontdek de mysteries van deze mythologische wereld.
De Schepper heeft de Ultieme Zielenoogster ontwikkeld om zielen te verzamelen. Deze is gewapend met Zielentechnologie voor de ultieme missie, de verlossing. Verken de onderwereld, communiceer en onderhandel met personages of confronteer ze. Leer van hun verhalen en vind je eigen unieke weg.
Win de strijd van je vijanden met krachtige eigenschappen en combineer bewegingen zoals jij wilt. Plan strategisch in korte levels vol actie om wezens maximaal te treffen!
Stel een strategisch plan op en gebruik een breed scala aan wapens, van bloedige hakbijlen tot heilige lansen en laserpistolen. Rust je elke keer uit met verschillende wapens voor een energiek 'hack 'n' slash'-festijn in de onderwereld.