In deze visuele roman annex RPG speel je als Shea of Althea, een tweeling uit het in ijs gehulde dorp Ninim.
Het verhaal van de tweeling begint op een dag als alle andere tot een van de twee een jonge wolf vindt en besluit het jong mee te nemen.
Hun epische tocht brengt ze in de door woestijn omgeven stad Dingirra en de door stormen geteisterde havenplaats Shacklesplit.
Verken de met corruptie doordrenkte straten van Dingirra en bind de strijd aan met misdaadbazen die de stad claimen als hun eigen domein. Vaar over de zeven zeeën en keer veilig thuis!