Vervolg op spirituele nostalgie
Dit is voetbal met de snelle en vaardige gameplay van extreme en klassieke sportgames.
Toegankelijke bedieningselementen waarmee je makkelijk kunt schieten, tackles en dashes kunt uitvoeren, lobs kunt doen en meer. Train je precisie en reflexen om een legendarische voetballer te worden.
Pas je spelers van top tot teen aan met een reeks coole looks en speel tegen de AI of een vriend in een vriendschappelijke wedstrijd met verschillende spelstanden. Test je vaardigheden in verschillende competities en voetbalbekers in de World Tour-stand.