Is het een vogel? Is het een vliegtuig? Of is het ... een baksteen die uit de lucht komt vallen? Dat is nou helemaal aan jou! Normaalgesproken vliegen superhelden toch? Maar dan moeten ze eerst leren hoe je dat doet. Jouw taak is om ze dat aan te leren, in de Super Hero Flying School. Dus begin meteen, upgrade je vaardigheden en vlieg zo ver als je maar kan! En vergeet niet: hoe machtiger, hoe beter je resultaten!