Sugar Tanks is een intens, snel en superzoet tankschietspel.
Als de held van Sugar Tanks moet je je zoete thuiswereld verdedigen tegen kwaadaardige grijze tanks die alle kleur eruit proberen te zuigen.
Versla vijandige tanks terwijl je hun aanvallen ontwijkt. Level na level worden ze sneller, slimmer en dodelijker.