Space Dave!, de spirituele opvolger van de succesgame Woah Dave!, is een moderne versie van de vaste shooters van vroeger. Verdedig je tegen een invasie van buitenaardse wezens en bescherm je gebied tegen hun eindeloze aanvallen!