Sofiya and the Ancient Clan
Wanneer een getalenteerde jonge heks de regels en scholing van haar magische clan in twijfel begint te trekken, keert het hele koninkrijk zich ineens tegen haar. Nu de ware en gevaarlijke aard van haar voormalige meester duidelijk wordt, moet Sofiya vechten om te overleven terwijl ze de geheimen probeert te ontgrendelen die voor haar verborgen zijn. Sofiya is bevrijd van de oude tradities van haar clan en ontdekt al snel nieuwe manieren om haar magische skills en haar eigen lichaam te gebruiken en zo haar volledige potentieel waar te maken. Kan ze haar oude meester de baas, de machtigste heks van het land worden en haar koninkrijk redden van een verborgen kwaad?
Sofiya and the Ancient Clan is een traditioneel zijwaarts scrollend actieplatformspel in levendige pixelartstijl met vloeiende animaties. Ren, spring en gebruik toverspreuken terwijl je door heuvels, bossen, grotten, kastelen en begraafplaatsen reist. Gebruik je magie om geheime schakelaars te activeren, nieuwe platforms te laten verschijnen, bewakers uit te schakelen of gemene ogres, spoken en verschillende andere vijanden te verslaan. Neem het op tegen monsterlijke bazen aan het einde van elke regio die je vrijspeelt en je overwinning wordt beloond met pikante ontgrendelbare afbeeldingen voor in je galerie!