Shred! Remastered
Meer dan 30 pittige routes geïnspireerd op echte wereldlocaties, videosegmenten en MTB-cultuur!
Een Zero BS-ervaring ... Shred! De "pickup and play" aantrekkingskracht van Remastered is ideaal voor een snelle adrenalinekick!
Fietsnerds kunnen nerdsen over de verwijzingen naar de MTB-cultuur en gelicentieerde in-game producten van Orange, Halo, Gusset en TSG.