Shovel Knight Dig
Ontmoet nieuwe vrienden en vijanden, bezoek vreemde landen en verbeter jezelf in jouw zoektocht om te voorkomen dat het hele land onder je voeten wegvalt! Spring, hak en graaf je weg naar beneden door een onvoorspelbare kloof van mysterie in Shovel Knight Dig, een compleet nieuw Schopridderavontuur!