Sheep in Hell
Je bent een wolf en je bent stout geweest. Daarom ben je naar de diepste krochten van de hel gestuurd. Op deze plek krioelt het van je meest gehate vijanden: schapen! Maar het zijn geen gewone schapen. Nee… het zijn bezeten demonschapen en ze zijn vastberaden om je te doden!