Als je ooit in een speelhal bent geweest, ken je vast de naam Psikyo.
Psikyo maakte in 1993 een bijzondere schietgame. Het verhaal speelt zich af in het verre oosten tijdens de Sengoku-periode. Zes topsamoerai kwamen toen samen en begonnen te vechten in de lucht. Samurai Aces!
Een vis met een menselijk gezicht, een darumapop, een vrouwelijke ninja, een boeddhistische priester, een eindbaas... en een hond. Wat een originele personages!