Sakura Succubus
Ogasawara Hiroki is een bijzonder gewone man, tot op een zekere dag wanneer hij de opdracht krijgt om foto's te maken van het topidool van Japan, Ikue Ayu. Hiroki is al gauw overgeleverd aan drie beeldschone dames: het schattige idool Ayu, de sensuele zakenvrouw Marina en de naïeve socialemediaster Cosmos.
Maar op de een of andere manier hebben ze een onverzadigbaar verlangen naar Hiroki! Ze kunnen geen genoeg van hem krijgen. Hiroki's gewone leven verandert al snel in allesbehalve iets gewoons.