Reverse Crawl
Je bent al dood! Maar zo’n onbenullig onhandigheidje houdt jou – de Revenant King – niet tegen om je troon op te eisen. Reverse Crawl is een supersnelle turn-based strategie-RPG waarin je horden monsterhulpjes en bullebakken leidt in de strijd tegen de elite-legers van de geniepige Red Queen.