Vergezel Cheri op haar eerste missie in REKNUM DX, een verbeterde versie van de originele Reknum exclusief voor deze editie. Het bevat nieuwe personage-sprites, een volledig geremasterde HD HUD en wereld, nieuwe mechanica en een uitgebreid verhaal om hun connectie met de PLOIDS en het einde van het avontuur uit te leggen.