In Rally Rock 'N Racing kun je in allerlei verschillende omgevingen racen, zoals woestijnen, besneeuwde bergtoppen en bossen. Kruip achter het stuur en raas als eerste over de finish. De game heeft diverse spelstanden, zoals Championship, Time Trial, Arcade en een multiplayerstand voor maximaal vier spelers.