REPUBLIQUE: Anniversary Edition
Je wordt gebeld door Hope, een vrouw die wordt vastgehouden in een geheime totalitaire staat, Metamorphosis. Help Hope te ontsnappen uit een gevaarlijk web van bedrog door het surveillancenetwerk van de staat te hacken. Je moet hiervoor gebruikmaken van beveiligingssystemen, bewakers afleiden, complexe puzzels oplossen, verborgen geheimen vinden en gesprekken afluisteren, die zijn ingesproken door bekende acteurs zoals Rena Strober, Jennifer Hale, David Hayter en Dwight Schultz.
Help Hope ontsnappen en ervaar een spannend stealth-verhaal over de gevaren van een regering die alles en iedereen kan volgen via internet.
REPUBLIQUE: Anniversary Edition bevat gloednieuw commentaar van het ontwikkelteam van Camouflaj.