Duik in een wereld van vermaak in het Pool Party resort! Speel alleen of met maximaal vier spelers in talloze sport- en brawlgames en strijd voor de overwinning. Pas je poolbal aan: kies je favoriete kleur en ontwerp, en neem het op tegen je vrienden. Het wordt een spetterend feestje!