Planet of Lana
De disbalans die zich over een periode van eeuwen aankondigde, is eindelijk gearriveerd in de gedaante van een leger zonder gezicht. Maar dit is geen oorlogsverhaal. Dit is een verhaal over een prachtige planeet vol leven en de missie om die te behouden.