Paperball is een zeer uitdagende balrol spel die je balans vaardigheden op de proef stelt. Of je het rustig aan wil doen om zo min mogelijk te vallen, of het te riskeren de beste tijden te halen - een grote selectie van levels en modussen zullen je een lang tijdje zoet houden.