Paint For Kids
Tekenen verbetert het concentratievermogen, ontwikkelt de oog-handcoördinatie en draagt bij tot de consolidatie van een correcte schrijfgreep. Met zijn totale kracht wekt u de creativiteit van uw kind en zijn gevoeligheid voor schoonheid.