Outlast: Bundle of Terror
In de afgelegen bergen van Colorado ligt het Mount Massive Asylum, een instelling met een gruwelijk geheim. Vroeger was het een psychiatrische inrichting, maar na de sluiting lag het er verlaten bij. Een tijd geleden is het opnieuw geopend door de afdeling Onderzoek en Liefdadigheid van de internationaal opererende Murkoff Corporation. Er werd in het diepste geheim werkt. Tot nu...
Onafhankelijk journalist Miles Upshur krijgt een anonieme tip en breekt in in het gebouw. Daar ontdekt hij iets angstaanjagends dat het midden houdt tussen wetenschap en religie, natuur en iets totaal anders. Als hij eenmaal binnen is, blijkt dat de vreselijke waarheid van Mount Massive zijn enige hoop is om er ooit nog uit te komen.