OneShot: World Machine Edition
In OneShot: World Machine Edition ontdek je een vreemd computerbesturingssysteem waarop een op zichzelf staande wereld is geïnstalleerd. Verken deze wereld om de mysteries te ontrafelen en help een kind op een missie om de lang geleden gestorven zon te herstellen.
Je hoort dat het misschien niet meer mogelijk is om de wereld te redden... Maar het is het proberen waard, volgens jou. Nu met verzamelbare content en functies exclusief voor de World Machine Edition!