Ze zijn terug, beter dan ooit tevoren!
Oh…Sir! The Hollywood Roast is een gloednieuwe spin-off van de verrassende indiegame ‘Oh…Sir! The Insult Simulator’. Deze keer leggen we de lat nog wat lager en geven we er een draai aan met bekende sterren uit Hollywood.