Ogre: Consoleversie
Ogre is een strategiespel over gemechaniseerde oorlogsvoering waarin je tactische en strategische vaardigheden op de proef worden gesteld. Het is de officiële videogame van het legendarische tafelspel van Steve Jackson Games, ontwikkeld door het bekroonde bedrijf Auroch Digital.
Tijdens een oorlog in de nabije toekomst is er een eenheid die zo dreigend is dat zelfs bondgenoten op veilige afstand blijven: de Ogre. Deze door KI aangedreven tanks zijn net zo krachtig als een heel bataljon tanks en infanterie.
Hovercraft, tanks, mariniers en de monsterlijke Ogres doen allemaal mee aan een eindeloze wereldoorlog. Als speler voer jij het commando en strijd je om de heerschappij over de bestraalde slagvelden van de toekomst.