Neon White is een razendsnelle first-person actiegame over het uitroeien van demonen in de hemel. Jij bent White, een huurmoordenaar die uit de hel is uitgekozen om te concurreren met andere demonenmoordenaars voor een kans om permanent in de hemel te leven. De andere huurmoordenaars komen je echter bekend voor... kende je ze in een vorig leven?